لوازم جانبی ویدئو پروژکتور
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ویدئو پروژکتورنوعی دستگاه است که از آن برای نمایش تصاویر انفورماتیک بر روی سطوحیمانند پرده و یا دیوار استفاده می گردد در واقع دیتا ویدئو پروژکتور یا همان <دیتا پروژکتور> تصاویر و اطلاعات کامپیوتری و ویدئویی را از دستگاه های دیگر همچون (دوربین دیجیتال، تلوزیون، کامپیوتر، دوربین فیلمرداری، پخش DVD و …) دریافت کرده و با بزرگنمایی و ایجاد تصویر بزرگتر آن ها را بر روی این صفحات نمایش می دهد. امروزه با پیشرفت سریع و روز افزون تکنولوژی در زمینه ی منتشر کردن اطلاعات و ارتباطات در دهه ی گذشته بسیاری از مدارس، شرکت ها، دانشگاه ها و سایر ارگان ها به منظور ساده سازی و تسهیل در روند آموزشی از این سیستم استفاده می‌کنند.
ویدیو پرژکتورها معمولا به دو دسته DLP و 3LCD تقسیم میشوند و عموما با استفاده از 4 تکنیک LCD، LED، LCOS و DLP طراحی و ساخته می شوند. به طور کل استفاده از ویدیو پروژکتور ها در عرصه آموزش و در سمینارها و کنفرانس ها عمومیت دارد. همچنین این ابزار در تجارت و بازرگانی جهت انتقال بهتر ایده ها و مفاهیم بسیار مناسب است.

ویدئو پروژکتور و لوازم جانبی ویدئو پروژکتور مناسب

ویدئو پروژکتور و لوازم جانبی ویدئو پروژکتور مناسب

حال اگر شما هم یکی از کاربرانی باشید که برای تسریع در روند کسب و کار و آموزش خود نیاز به دانستن مطالبی در رابطه با ویدیو پروژکتور و اجزای تشکیل دهنده ی آن داشته باشد با این پرسش موجه شوید که چه نوع ویدئو پروژکتوری برای رفع نیاز هایتان مناسب تر و کاربردی تر است؟
در اینجا میخواهیم برایتان اطلاعاتی در مورد دیتا ویدیو پروژکتورهایی مناسب قرار دهیم تا به رفع نیازهایتان کمک کرده باشیم و شما با آرامش خاطر بیشتری برای انتخاب تجهیزات ویدئو پوروژکتور مناسب اقدام نمایید. ویژگی های زیر را می توانند از ویژگی های یک ویدئو پروژکتور مناسب و لوازم جانبی آن باشند:
رزولوشن، شدت روشنایی، تکنولوژی، وزن و اندازه ی لوازم جانبی ویدئو پروژکتور و خود ویدیو پروژکتور، کنتراست صفحه ی نمایش و وضوح تصویر آن که مهم ترین بخش می باشد، قابلیت های جانبی، عمر لامپ که موجب صرف هزینه های پایین باشد و تکنولوژی مناسب. همچنین پروژکتور تجهیزات و لوازم جانبی ای نیز به همراه دارد که توجه به قیمت و کیفیت آن هم ضروری می باشد برخی از این لوازم جانبی همچون پایه نصب دیتا پروژکتور، کیت هوشمند، برد هوشمند، پرده ی نمایش ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، باکس محافظ دیتا پروژکتور
و غیره می باشد،که دستگاه کنترل می بایست دارای عمر بالا، پرده ی نمایش باکیفیت و سایر تجهیزات نیز سبک و قابل حمل ، قابل تعویض و تعمیر باشند.

 

  منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه

 





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 26 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی